Odstąpienie od umowy sprzedaży
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku Dz.U.00.22.271 o ochronie praw konsumentów - Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar w celach nie związanych z działalnością gospodarczą, który zakupił towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa ma prawo odstąpić od umowy kupna, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty wydania towaru.
2. Za datę wydania uznaje się dzień przekazania towaru przewoźnikowi tj. "Poczcie Polskiej" lub firmie kurierskiej.
3. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do złożenia oświadczenia na piśmie w określonym terminie, a ponadto zobowiązany jest do dostarczenia towaru w stanie niezmienionym tj. bez śladów używania, oraz kompletnego zawierającego oryginalne opakowanie i komplet wyposażenia o ile takowe zostało dostarczone
4. W przypadku zmiany stanu towaru tj. jeśli sprzęt nosi ślady używania, odstąpienie od umowy nie jest możliwe. Nie przyjmujemy także zwrotów:
- towarów sprowadzanych na Państwa indywidualne zamówienie,
- towarów wykonanych na indywidualne zamówienie
5. W przypadku odstąpienia od umowy, koszt dostarczenia przesyłki spoczywa na Kliencie. Do przesyłki należy dołączyć kopie faktury VAT lub oryginał dowodu sprzedaży wraz ze wszystkimi dokumentami wydanymi w dniu zakupu. Należy podać dokładne dane, wraz z numerem rachunku bankowego, na który ma być dokonany zwrot pieniędzy za zakupiony towar.
6. W przypadku gdy Klientowi została wystawiona faktura VAT, zwrot zapłaconej kwoty może nastąpić dopiero po otrzymaniu od Klienta podpisanej kopii faktury korygującej. Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru i kompletu dokumentów. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt transportu
7. Sprzedawca nie zwraca kosztów transportu gdyż zgodnie z ustawą nie podlega odstąpieniu umowa dotycząca usług.